ESReality - Where Gaming Meets Reality
Not Logged In | Login | Register
22:27 CDT - 591 users online
List · Edit · iMsg
Jubei
Jubei
Posts: 2634
Popularity: Nobody (0%)
Level:  Trusted User
Registered:  3 Dec 2002
Email:  Undisclosed
Full Name:  
Age:  Undisclosed
Location:  
iM Replies:  Y
Timezone:  Europe/London
Country:  Japan
Avatar:  Default
Homepage:  
Config:  None uploaded
Drafts:  0
Judgements:  88 made, 306 received
Bets Placed:  39 (Rank: 278)
E$ Money:  500 (500 available)
E$ Savings:  6914
Buddied by:  2 users
Last Login:  9 Jun 2015
Theme:  Custom theme

Buddy list: Description:
No description submitted.


Recent Posts

Topics Replies Type
Re: Plus Forward launched
Posted @ 10:32 GMT 9 Jun 2015
dont see the point myself, esr covers quake, and lets be honest, the people here
(0)
News
Re: Warxon Alpha 2 and Support for NetRa
Posted @ 21:51 GMT 1 Nov 2014
I genuinely thought reflex was the one 2gd was doing too lol. Will check out reb
(1)
News
Re: NEW Razer Abyssus?
Posted @ 10:53 GMT 25 Jul 2014
With this guy, i never use side buttons on my mouse, its just not comfortable fo
(8)
Forum
Re: QuakeCon 2014 - QL Tournaments
Posted @ 09:05 GMT 18 Jul 2014
That would be Thresh
(0)
News
Re: tox to quakecon
Posted @ 00:22 GMT 16 May 2014
So many miserable bitches in this thread. I personally would rather see an oldsc
(0)
Forum
Re: singularity
Posted @ 00:14 GMT 16 May 2014
Thought the music was awful, just awful. But i muted it and put some of my own c
(0)
Movie
Re: Warsow 1.5 released
Posted @ 16:02 GMT 3 May 2014
geez have you never actually played bloodline champions? It was awful :/
(1)
News
Re: No plans for Quake says DH boss
Posted @ 22:12 GMT 13 Dec 2013
It boggles the mind still that people watch LOL players. I played the game for y
(1)
Forum
Re: So, cypher...
Posted @ 20:56 GMT 13 Dec 2013
Thresh
(2)
Forum
Re: QuakeCon 2013 Schedule & Groups
Posted @ 23:40 GMT 1 Aug 2013
Thought the same thing lol
(0)
News
Re: If Quake Live esport was TDM focused
Posted @ 13:13 GMT 2 May 2013
I 100% prefer somebody to win based on their skill and own merit rather than a c
(0)
Forum
Re: Memorial² (Extended Cut)
Posted @ 13:11 GMT 2 May 2013
Awesome job mate enjoyed it, thanks for the effort.
(0)
Movie
Re: is dm6 back in clan arena?
Posted @ 16:51 GMT 29 Apr 2013
With map voting the rotation wouldnt matter all that much, it seems they removed
(3)
Forum
is dm6 back in clan arena?
Posted @ 14:38 GMT 29 Apr 2013
Hey guys, Been an age since i played quakelive, but last time i tried to inst
(9)
Forum
Re: zis is rapha
Posted @ 21:50 GMT 25 Apr 2013
I know music is a preference when people moan about generic rock etc in a vid. B
(0)
Movie
Re: FACEIT: Legends Cup event and detail
Posted @ 14:35 GMT 16 Dec 2012
Ruined by inclusion of 2 active players (av3k and cypher) imo. Kinda ruins the w
(2)
News
Re: Dreamhack Winter 2012 - Day 3
Posted @ 11:34 GMT 25 Nov 2012
I didnt bother watching this tournament to be fair, and i have always followed t
(1)
News
Re: DreamHack Summer: Quake Live Groups!
Posted @ 09:54 GMT 10 Jun 2012
Cuz yeah tony is clearly the same league as cypher, rapha and av3k
(0)
News
Re: The Arena powered by AMD Sapphire
Posted @ 18:51 GMT 1 Apr 2012
round 2 shows strenx even when the game is still playing? lol
(0)
News
Re: The Arena powered by AMD Sapphire
Posted @ 21:02 GMT 31 Mar 2012
How so? Cypher has this, or tox?!
(2)
News
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               
Conceived and created by Sujoy Roy (Legal Notices)
RSS Feed Information, Link Buttons and Banners, Report a Bug